Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
building materials --- concrete --- high-rise buildings --- Building materials. Building technology --- Architecture --- reinforced concrete --- Concrete construction --- Reinforced concrete --- Architecture, Modern --- #KVIV:BB --- 691 --- 691.32 --- 691.3 --- 69.03 --- 691.32 Concrete. Concrete buiding elements --- Concrete. Concrete buiding elements --- Bouwmaterialen (architectuur) --- Beton --- Gewapend beton --- Hoogbouw (bouwtechniek)
Choose an application
Didactics --- didactiek --- Didactiek algemeen --- 37 --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- #GSDBP --- 454 --- Didactiek --- Teaching --- Adult education. Lifelong learning --- Educational psychology. --- Teaching. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische principes. --- Enseignement --- Onderwijs --- 37 Education --- Education --- 691 --- Pedagogie en didactiek
Choose an application
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- begeleidingsmethodieken --- groepswerk --- Pupil counseling. Pupil guidance --- klasgroepen --- 733 Onderwijsbegeleiding, onderwijsinspectie --- begeleidend onderwijs --- zorgverbreding --- onderwijs --- begeleiding --- werkvormen --- legpuzzelmethode --- groepsproject --- 474.23 --- Basisonderwijs --- Coöperatief leren --- Groepering van leerlingen --- Leerlingbegeleiding --- Leren --- Onderwijs --- Onderwijsstijlen --- Opvoeding --- Schoolorganisatie --- Studiemethoden --- Teamwerk --- Actieve methode --- Leerlingenbegeleiding ; didactiek --- Probleemgedrag ; leerlingen --- Zelfontdekkend leren --- zelfstudie --- 454.2 --- Onderwijs : groepsgrootte --- leerlingenbegeleiding --- 691 --- Didactische principes --- (zie ook: Leren leren) --- Pedagogie en didactiek --- Onderwijskunde --- Didactische werkvormen --- Schoolmanagement --- Didactische werkvorm
Choose an application
werkloosheid --- Labour market --- arbeid --- Sociology of work --- Social law. Labour law --- Belgium --- Arbeidsmarkt --- Marché du travail --- #GGSB: Sociale wet. essays --- arbeidsmarkt --- tewerkstellingspolitiek --- 331.5 --- 331.52 --- #A9511A --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Arbeidsmarkt --- BE / Belgium - België - Belgique --- 332.691 --- 332.26 --- 332.27 --- 332.630 --- 331 --- 331.6 --- Evolutie van de arbeidsmarkt. --- Loonevolutie. --- Loonpolitiek. --- Strijd tegen de werkloosheid: algemeen. Theorie en beleid van de werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid. --- Evolutie van de arbeidsmarkt --- Loonevolutie --- Loonpolitiek --- Strijd tegen de werkloosheid: algemeen. Theorie en beleid van de werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid --- Sociale wet. essays
Choose an application
Dit boek is door uitgever en auteurs bedoeld als 'opvolger' van het bekende standaardwerk Beknopte Didaxologie. De ontwikkeling van de wetenschappelijke inzichten zoals die zich sinds Beknopte Didaxologie heeft voltrokken, betreft zowel de kant van het onderwijzen als de kant van het leren. Wat het onderwijzen betreft, zijn er toenemende twijfels over de waarde van allerlei prescriptieve didactische modellen die in het verleden centraal stonden. Met name het onderzoek naar cognities van ervaren docenten heeft voeding gegeven aan deze twijfels en heeft de aandacht gevestigd op andere typen kennis die het handelen kunnen sturen. Wat het leren betreft, wordt er een toenemend belang gehecht aan het kennis-constructieproces dat zich voltrekt wanneer de leerling zelf actief met de leerstof bezig is, evenals aan de manieren waarop leerlingen hun eigen leerproces kunnen beïnvloeden.
Lerarenopleiding --- Onderwijskunde. --- Onderwijsvernieuwing. --- Pedagogie. --- Algemeen. --- evaluatie (onderwijs) --- education --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- waarneming --- onderwijs --- kwaliteitscontrole --- Didactic strategies --- perception --- psychology --- didactiek --- psychologie --- 371.01 --- #GROL:SEMI-371.01 --- #GSDBP --- #PBIB:2000.2 --- #PBIB:2001.1 --- #PEDA *1 --- #PEDA *1.3 --- Academic collection --- #KVHB:Didactiek --- 000.1 --- 371.31 --- onderwijskunde --- 450.4 --- 37 --- Computerondersteund onderwijs --- Curriculum --- Didactisch proces (leerproces) --- Didactische werkvormen --- Eindtermen --- Evaluatie (Beoordeling) --- Evaluatie --- IKZ-onderwijs --- Inspectie --- Integrale kwaliteitszorg --- Klas --- Kwaliteitsbewaking (audit) --- Kwaliteitszorg --- Leerkracht --- Leerlingen --- Leermiddelen --- Leerplanontwikkeling (curriculumontwikkeling) --- Leerplanontwikkeling --- Leerproces --- Leerprocessen --- Leraren --- Media --- Media-onderwijs --- Onderwijsbeleid --- Onderwijskunde --- Onderwijsmedia --- Onderwijsstructuur (onderwijspolitiek, onderwijsorganisatie) --- Opleiding --- Relatie onderwijs - maatschappij --- School --- 454 ) Didactiek - algemeen --- didactische evaluatie --- didactische werkvormen --- klas --- kwaliteitsbeleid --- leerlingkenmerken --- leerprocessen --- leraren --- onderwijsbeleid --- onderwijskunde (ler) --- school --- 37.01 --- Didactiek --- Kwaliteit --- Onderwijsorganisatie --- Werkvormen --- 454 --- Didactische evaluatie --- Klasmanagement --- Leerlingkenmerken --- 371.3 --- 691 --- 371.01 Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- Algemene werken --- onderwijskunde, onderwijsonderzoek --- (zie ook: ICT) --- (zie ook: Schoolrapporten) --- (zie ook: Onderwijsinspectie) --- (zie ook: Leerplannen) --- (zie ook: Pedagogiek) --- Pedagogie en didactiek --- Onderwijs --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Inhoud: Inleiding - DIAGNOSE: De ongelijke verdeling van arbeid en inkomen, De verdelingsparadox: de scheidingslijn loopt niet tussen werkenden en werklozen, Op zoek naar nieuwe scheidingslijnen - GEVOLGTREKKINGEN VOOR HET BELEID: Uitgangspunten, Beleidsbarrières in de sociale zekerheid, Ingrediënten voor een sociaal doelmatig tewerkstellingsbeleid - SAMENVATTING EN BESLUIT - BIBLIOGRAFIE - Bijlage
Labour market --- Social policy --- arbeid --- Belgium --- Emploi --- Etat-providence --- Politique sociale --- Sociaal beleid --- Welvaartsstaat --- Werkgelegenheid --- tewerkstelling --- tewerkstelling van kansarmen --- gezinsinkomen --- inkomensverdeling --- #SBIB:316.334.2A471 --- #SBIB:316.8H00 --- #SBIB:HIVA --- 331.5 --- 331.52 --- #A9511A --- Arbeidsmarkt 331.52 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 332.810 --- 332.691 --- 336.831 --- 339.21 --- 368.40 --- 332.630 --- 331.63 --- 339 --- Arbeidssociologie: de overheid en het tewerkstellingsbeleid --- Sociaal beleid: algemeen --- Arbeidsduur: algemeen. --- Evolutie van de arbeidsmarkt. --- Financiële tegemoetkomingen van de Staat op sociaal gebied. Subsidies op sociaal gebied. --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid. --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden. --- Strijd tegen de werkloosheid: algemeen. Theorie en beleid van de werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid. --- Arbeidsduur: algemeen --- Evolutie van de arbeidsmarkt --- Financiële tegemoetkomingen van de Staat op sociaal gebied. Subsidies op sociaal gebied --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- Strijd tegen de werkloosheid: algemeen. Theorie en beleid van de werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|